KRP Warszawa II
ul. Malczewskiego 3/5/7
02 - 617 Warszawa
Oficer Dyżurny KRP Warszawa II (telefony czynne całą dobę):
Tel: 47 72 392-50
Tel: 47 72 392-52
Fax: 47 72 318-52
ADRESY E-MAIL:
e-mail: dyzurny.krp2@ksp.policja.gov.pl
lub oficer.prasowy.krp2@ksp.policja.gov.pl
Przy czym korespondencja mailowa pod adresem: oficer.prasowy.krp2@ksp.policja.gov.pl odbierana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
_____________________________________________________________________________________________
Korespondencję mailową adresowaną do Komisariatu Policji Warszawa Ursynów należy przesłać na adres:
dyzurny.kp-ursynow@ksp.policja.gov.pl
_____________________________________________________________________________________________
Korespondencję mailową adresowaną do Komisariatu Policji Warszawa Wilanów należy przesłać na adres:
dyzurny.kp-wilanow@ksp.policja.gov.pl
W nagłych przypadkach proszę o kontakt z dyżurnym jednostki.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt z numerem 112
Wydziały Komendy Rejonowej Policji Warszawa II i numery telefonów do sekretariatów:
Wydział Organizacji Służby
Tel: 47 72 392-02
Wydział Prewencji
Tel: 47 72 326-43
Wydział ds. Nieletnich i Patologii
Tel: 47 72 334-15
Wydział Wywiadowczo – Patrolowy
Tel: 47 72 312-25
Wydział Kryminalny
Tel: 47 72 392-49
Wydział Dochodzeniowo – Śledczy
Tel: 47 72 392-30
Wydział dw. z Przestępczością Przeciwko Mieniu
Tel: 47 72 392-37
Wydział dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu
Tel: 47 72 392-26
Wydział dw. z Przestępczością Gospodarczą
Tel: 47 72 392-46
Wydział Ogólny
Tel: 47 72 392-40
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zespół ds. Kontroli Wydziału Ogólnego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00 w siedzibie KRP Warszawa II przy ul. Malczewskiego 3/5/7 w Warszawie tel. 47 72 392 40 lub 47 72 392 13.
W związku z zagrożeniem epidemicznym proponujemy, aby skargi i wnioski wnoszone były pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej. Mogą one być również wnoszone ustnie do protokołu, lecz po wczesniejszym umówieniu się telefonicznym z policjantem pełniącym dyżur w sprawie skarg po nr telefonu 47 72 392 40 (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego,
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania),
- dokładny opis zdarzenia.
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania".
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15.00
telefon: 22 55 17 760, 22 55 17 811
centrala: 22 55 17 700
Linki:
strona główna RPO www.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov.pl/wniosek/